maandag 13 mei 2013

chibi tekenen

ik hou heel erg van chibi tekenen. Chibi is eigenlijk een soort manga, maar dan met makkelijkere poppetjes, met vaak een groot hoofd en een klein lijfje. door de grote ogen worden ze vaak ook heel schattig. Je kan er ook diertjes mee maken. Op google staan genoeg voorbeelden om na te maken, en als je het een beetje door hebt, kun je ze helemaal zelf gaan ontwerpen. Veel plezier!

ps: dit katje heb ik gemaakt met waterverf, omdat dat fijner werkt, en omdat het dan niet zo erg is als je dan uitschiet, want dat ziet er best wel  leuk uit. Kijk maar naar z'n staart








2 opmerkingen:

  1. Hoi Elisa,

    Wat heb je een leuk blog zeg, ik heb ook een paar chibi poppetjes getekend. Als je wil kan ik die naar je toesturen.
    kan je ze op je blog zetten.

    XXX Renee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dt is leuk om te doen!! Want ik wilde ook 1 keer per week een gast tekening op mijn blog zetten, dus doe maar!!

      Verwijderen